Przyszła pora na próbę wyjścia w nowo zakupionych butach na ulicę.

„Obcas niby niewielki, daleko nie idę – pewnie dam radę!”
Oj jakże przesadnie pozytywne było moje nastawienie 😛

Ok, nie było źle. Nie wywróciłam się, nie skręciłam kostki no i udało mi się w nienaruszonym stanie wrócić do domu. Niestety, po przejściu naprawdę niedługiej trasy przypomniałam sobie czemu nie lubię butów na obcasie.
Zbyt mocno ograniczają ruchy i prędkość. No ok, znam dziewczyny, które w typowych „szpilkach” potrafią biegać. Niestety, ten bieg wygląda bardzo pokracznie, a przy tym prędkość biegu nie jest wg. mnie zadowalająca 😉

Przypomina mi to jeden motyw z komiksu „Futerkowce”, którego autorką jest Mizia. Niestety, komiks przestał istnieć a domena została zlikwidowana. Na szczęście zapisywałam kiedyś ulubione „paski” na dysku 😀
(Niestety, oryginalny rozmiar jest trochę obcięty przez wordpressowy motyw, dlatego lepiej na komiks kliknać i zobaczyć go w pełnym rozmiarze ;] )

Cieszę się, że w konkursie zakładkowym przybywa uczestników 🙂
Lista zawiera już dziewięć osób.
Zapraszam do zgłaszania się! Wyniki w poniedziałek!

